Centrale VoIP

nowatorskie platformy telekomunikacyjne

Nowoczesne technologie VoIP w służbie Państwa biznesu!

Oferujemy zaawansowane technologicznie rozwiązania w technologii VoIP, sprzyjające rozwojowi i unowocześnieniu systemów telekomunikacyjnych firm, które pragną profesjonalnie i bezproblemowo porozumiewać się ze swoimi klientami, lub partnerami biznesowymi.

 

Jeżeli Państwa firma dysponuje rozbudowaną siecią telefoniczną, z pewnością docenią Państwo szerokie funkcjonalności systemu Call-IP PBX, współpracującemu z technologią VoIP, oraz tradycyjną siecią PSTN (również -  GSM, ISDN, SIP).

 

Centrale VoIP zapewniają niezawodną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Pozytywnie zaskoczy Państwa prostota obsługi centrali IP, dająca możliwości zarządzania użytkownikami, telefonami, zapowiedziami głosowymi, nagrywanymi rozmowami, budową drzewa IVR, oraz wiele innych komplementarnych usług. 

 

Pragną Państwo przejść na wyższy poziom obsługi telekomunikacyjnej, gdzie redukcja kosztów idzie w parze z niskim kosztem utrzymania i rozbudowy, a możliwości ogranicza jedynie wyobraźnia?

 

Przedstawiamy szereg wydajnych rozwiązań centrali VoIP, dzięki którym zwiększy się zwrot z inwestycji, a codzienna komunikacja stanie się intuicyjnie prosta:

 

  • Rozbudowana i prosta obsługa połączeń głosowych
  • Dopasowanie do infrastruktury klienta. Wdrożenie platformy Call-IP nie wymaga wymiany całej sieci telefonicznej klienta. Dopasowujemy się do Państwa struktury, minimalizując koszt wdrożenia.
  • Redukcja kosztów za połączenia głosowe. Dzięki wykorzystaniu technologii VoIP rachunki telefoniczne za połączenia wychodzące mogą być zredukowane nawet o 60%.
  • Mobilność. Dzięki technologii VoIP lokalizacja użytkownika nie ma znaczenia. Wystarczy, że użytkownik posiada połączenie internetowe
  • Darmowe połączenia dla lokalizacji rozproszonych. Technologia VoIP umożliwia darmowe połączenia wewnątrz firmy oraz oddziałach firmy, które posiadają dostęp do Internetu
  • Skrócenie czasu obsługi klienta poprzez integracje Call-IP z Państwa infrastrukturą informatyczną. Umożliwi to identyfikacje klienta i jego potrzeb jeszcze przed odebraniem połączenia przez pracownika Państwa firmy
  • Budowa nowoczesnej sieci telefonicznej którą można szybko i łatwo rozbudować
  • Wnikliwa analiza zrealizowanych i nagranych połączeń
  • Niezależność od operatorów telekomunikacyjnych
  • Integracja wielu kanałów głosowych. Z dowolnego aparatu telefonicznego można odbierać i wykonywać połączenia do tradycyjnej telefonii PSTN, VoIP a nawet Skype
  • Integracja z aplikacjami zewnętrznymi. Połączenie odebrane przez pracownika Państwa firmy może natychmiastowo wyświetlić w aplikacji CRM lub HelpDesk, szczegółowe informacje o rozmówcy. W ten sposóbpracownik oszczędza cenny czas na identyfikację klienta.
  • Niskie koszty rozbudowy sieci telekomunikacyjnej dzięki technologii VoIP. Komunikacja głosowa odbywa się przy pomocy sieci lokalnej oraz połączenia internetowego.
  • Automatyzacja procesu obsługi klienta przy wykorzystaniu drzew IVR, automatycznych kampanii głosowych.
  • Proste zarządzanie platformą odbywa się poprzez intuicyjną aplikację internetową. Administrowanie platformą nie wymaga szerokiej wiedzy z zakresu telekomunikacji.
  • Wolność wyboru operatorów telekomunikacyjnych. Call-IP obsługuje wszystkie dostępne łącza telekomunikacyjne (ISDN PRI/BRI, łącza analogowe oraz VoIP).
  • Brak wewnętrznego licencjonowania. Ilość podłączonych do platformy aparatów, linii telefonicznych nie jest licencjonowana.
  • Aktywny rozwój platformy. Nasze rozwiązania są tworzone dzięki uwagom i propozycjom naszych klientów. Dzięki temu oferujemy Państwu rozwiązania spełniające praktyczne wymagania funkcjonalne.
  • Realizacja połączeń głosowych może odbywać się poprzez tradycyjne aparaty stacjonarne, aparaty IP lub programy do komunikacji VoIP.

 

Voice Telecom zapewnia ponadto szybkie i efektowne wsparcie techniczne. Nieprzerwana ciągłość pracy urządzeń i systemu, stanowią dla nas podwaliny skuteczności. Jesteśmy przekonani, że oferujemy najkorzystniejsze Centrale VoIP na polskim rynku, co doskonale potwierdza wskaźnik zadowolenia naszych klientów.

 

Zapraszamy do składania zapytań. Gwarantujemy, że elastyczność i efektowność naszego oprogramowania, przekona Państwa do współpracy opartej na długoterminowych korzyściach. Słowa popieramy wynikami!