Call-IP Call Center dla każdego biznesu, w celu zmniejszenia kosztów, usprawnienia obsługi, wzrostu skuteczności.
Oprogramowanie call center pomaga firmom zwiększyć wydajność przy zachowaniu racjonalnego rachunku ekonomicznego. To w dzisiejszych czasach optymalne rozwiązanie poprawiające efektywność firmy i prowadzące do przejęcia rynku.
Konkurencja proponuje Państwu szablonowe rozwiązania, Voice Telecom dostosowuje produkty do Państwa wymagań.
Autorskie oprogramowanie call center Call-IP, to w pełni samoobsługowa platforma kontroli telefonicznej obsługi klienta, umożliwiająca między innymi monitorowanie, moduły raportowania, CallBack, ocenę pracy agentów, co przyczynia się bezpośrednio do zwiększenia ich produktywności, i ogólnych wyników przedsiębiorstwa.
Dlaczego Call-IP? Niski koszt architektury sprzętowej i oprogramowania, a to w praktyce przekłada się na większe zyski płynące z wzrostu zatrudnienia, sprzedaży, obsług klienta i innych działań telemarketingowych. Możliwość podłączenia w każdej chwili dodatkowych jednostek call center i agentów bez potrzeby inwestycji dodatkowych środków pieniężnych. Integracja z aplikacjami zewnętrznymi, skrócenie czasu obsługi klienta, większe zadowolenie dzwoniących klientów, dzięki wyspecjalizowanym syntezatorom mowy i lepszej dyspozycyjności pracowników.
Voice Telecom kompleksowo projektuje i wdraża nowatorskie oprogramowania call center, zgodnie ze szczegółowymi propozycjami i wymogami naszych klientów. Oferujemy jedynie sprawdzone rozwiązania, które przyczyniły się do faktycznego rozwoju i poprawienia wyników płynących z telefonicznej obsługi klienta.
Zapraszamy do składania zapytań. Gwarantujemy, że elastyczność i efektowność naszego oprogramowania, przekona Państwa do współpracy opartej na długoterminowych korzyściach. Słowa popieramy wynikami!